onsdag den 27. juni 2012

Skincare

ENGLISH TRANSLATION BELOW. 


så blev det endelig min tur til at gå på sommerferie, så nu vil jeg lægge mig tilbage og nyde den smule frihed, som jeg har inden jeg starter i 2G. :) først vil jeg lige sige tillykke til alle studenterne, og jeg håber at I får en rigtig god dag!
jeg vil gerne lige dele en nyt hud produkt, som jeg fandt i matas for et stykke tid siden. hvis I har samme problemer ligesom mig - alt for mange bumser og knopper, så er dette produkt helt fantastisk. man ser et tydeligt resultat allerede efter de første par dage. jeg er virkelig overrasket over det. :) jeg kan anbefale af give det et forsøg. det mest lækre er, at den er økologisk og fuld af E-vitaminer.

p.s. begynder at tælle dagene til min 17-års fødselsdag. 2 dage tilbage!

TRANSLATION: now it's finaly my turn to go on summervacation! YES! well I really have a big, huge problem - if you're like me, and just canøt get those tiresome pimpels then here is something for you ;) I got this skincare product in matas. it's really effective and I'm really surprised at the result. so give it a try :) hope you'll like it ~


p.s. my birthday soon - so now I count the days - 2 days to go!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar