torsdag den 12. juli 2012

12072012

ENGLISH TRANSLATION BELOW. 


det her kan man ikke rigtig kalde dagens outfit, men det er en ny top jeg købte i mandags. den er fra H&M og den er vildt dejlig. har set rigtig mange med den, men ikke hvor den har en krave. da jeg selv har ønsket mig sådan en i lang tid, synes jeg det var på tide, at jeg fik den købt. jeg holder allerede rigtig meget af den!

p.s. endelig fik jeg klippet mit hår :D
- undskyld jeg ser træt ud, men giver forkølelsen skylden.


TRANSLATION: this can't really be called todays outfit but it is a new top I bought monday.
 it is from H&M and it is really beautiful. 
I've seen many people with it, but not where it has a collar on it. 
I have wanted one in a really long time now so I think it was about time that I bought one. 
I already like a lot of it!

P.S. I finally cut my hair :)
 sorry I look tired but for that I blame my cold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar