fredag den 6. juli 2012

Shiiiiiiiiiirts

 ENGLISH TRANSLATION BELOW. 


lad os bare sige, at jeg har en ting eller to for skjorter. jeg har omkring (altså lige nu og her) ca. otte skjorter. over halvdelen er fra genbrugen, hvor jeg ved en enkelt har givet den et personligt twist - hvilket jeg nok også kommer til at gøre ved nogen af de andre, altså når jeg har pengene til det ;)
mine to favorit skjorter er den hvide (genbrug) med blonder på kraven. den er jeg vildt glad for! så er der også den grønne skjorte, som jeg har sat nitter fast på i kraven. elsker den + den er også fra genbrugen!
jeg er altså en stolt skjorte ejer. hvad synes I? :D

TRANSLATION: let's just say that i have a thing or two for shirts. I have (I mean right now) around eight shirts where over half of them are from reuse stores. I have given one of them a personal twist - which I probably also is going to do with others - when I have the money to do it. :D
my two favorite shirts are the white (recycled) with a lace collar. that's my absolut favorite! then there is the green shirt, which I have put studs onto the collar. love it + it is also from a reuse store!
I am therefore a proud shirt owner. what do you think? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar