tirsdag den 3. juli 2012

I ♥ BB

ENGLISH TRANSLATION BELOW. 


jeg har hørt så mange gode ting om Garniers BB-cream, så jeg besluttede mig for at købe den og har da også allerede haft den i brug. jeg vil godt meddele, at jeg ikke er så overrasket endda. den er godt som en fundation, men hvis man har mørke pletter og misfarvninger i huden, så virker den ikke som god dække. heldigvis kan man bruge sin egen pudder oven på, så den kan give en god dækning, og så er BB-creamen også dejlig forfriskende og efterlader en med en dejlig blød hud.
den kan alligevel godt anbefales, da den er dejlig nem at bruge. håber I kunne lide det :D

TRANSLATION: i finally pulled myself together and bought Garniers BB-creame but I'm not really impressed. I can be used as a pretty good fundation but if you - well like me, have some dark circles under your eyes and discolorations on your skin Garniers BB-creame won't help to cover it, but fortunately you can used your own powder as a better cover! Garniers BB-creame is refreshing and leaves one with a nice soft skin. 
it can nevertheless be recommended because it is wonderfully easy to use. hope you liked it ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar