lørdag den 7. juli 2012

Sony sony sony

ENGLISH TRANSLATION BELOW.


så gik drømmen om et spejlreflekskamera alligevel i opfyldelse. jeg fik endelig taget mig sammen til at bruge mine fødselsdags penge og mine ferie penge på det. så nu er jeg virkelig fattig, men det var det hele værd :) jeg har længe drømt om et spejlreflekskamera og snakket mine veninder døve om det, så nu slipper de for det. er dog bange for, at jeg kommer til at opleve verden igennem en kamera linse, men det får vi at se. :D

TRANSLATION: and then the dream about a SLR camera went true. I finally pulled myself together to spend my birthday money and my holiday money on it. so now I'm really poor - but it was all the money worth it :) I have long dreamed of a SLR camera and talked my friends deaf about it so now they get rid of that. however, I'm afraid that I get to experience the world through a camera lens - but in time we'll get to see if that's true. ;)

1 kommentar: